Mass Effect:Andromeda indir - Full PC - TORRENT

Mass Effect Andromeda

OYUNU İNDİRMEK İÇİN YAZININ DEVAMINI OKUYUN
|:Mass.Effect.Andromeda.IC.rar ( Mass Effect Andromeda torrentle indir )
|: 3DM - CPY
|:49 Gb
|:Yok
|:Ripped
|: Mass Effect Andromeda Crack Fix indir 



Kütle Etkisi,evet oyunu ingilizcemle türkçeye çevirince böyle bir şey çıktı ortaya.

Mass Effect:Andromeda oyununun trailerini izledim ve hoşuma gitmedi değil. Güzel bir savaş kostümü,yüksek teknoloji silahlar,acayip yaratıklar ve modern lazer görünümlü oyun arayüzü. 2017'de çıkan oyunların çoğu bu tema etrafında çıkıyor.Hoşumuza gitmese de Oyun indir furyasında biz otu boku paylaşmalıyız. Çünkü oynayacak kişi biz değiliz.Ben de sizin için aşırı teknolojik olan bu oyunu paylaşıyorum. En son Mass Effect 3'ün kapağı çok şekil durduğu için oyunu torrentle indirmiştim. Sonra oynamayı beceremeyip silmiştim :D


Mass Effect Andromeda'yı Nasıl Oynayacağım Diyenler;

Önce aşağıdaki torrent indirme linkinden oyunu bi indirin. Sizin için yandex,turbobit,hitfile ne varsa koydum. Sonra crack dosyasını bekleyin. 3DM oyunu kırınca Crack indirme bağlantısını hem bu yazıya ekleyeceğim hem sitede yeni yazı olarak paylaşacağım.





























































TAG