Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands indir - REPACK

Ghost Recon:Wildlands

|: Tom.Clancy.Ghost.Recon.Wildlands.IC.rar ( Ghost Recon Wildlands indir )
|:  REPACK
|: 37.7 Gb
|:Yok
|:Ripped

|: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands Crack indir <-- Çıkınca eklenecek.




KARTEL ARTIK YOK KARDEŞ !

Tom Clancy abimizin hayal gücü sarayının en daşşaklı mimarı olan oyun serilerinden birisi de Ghost Recon. 2017'deki amiral gemisi ( shiftdelete editörüne döndüm aq amiral gemisi nedir) olan Wildlands'ın torrent indirme seçeneklerini sizlerle paylaşıyorum. Oyunun trailerini izledim ve müzikle birlikte 2 dk lik video resmen 2 saatlik film havasındaydı. Oda arkadaşım görüp "o hangi film" diye sordu hatta :) Grafiklerin gerçekçi olduğunu da buradan anlayabiliriz.

Ben en son Future Soldier'i oynamıştım. Aslında oynayamamıştım desem daha iyi olur. Oyundaki hareketler ve özellikler o kadar detaylı düşünülmüştü ki bi elektronik bombayı nasıl patlatacağımı 20 dakika bulamamıştım. Zaten ondan sonra sıkılıp sildim oyunu. Para vermeyince giden sadece kota oluyor :)


Neyse Tom Clancy's Ghost Recon:Wildlands indirmeye geldiyseniz doğru yerdesiniz. Yazının en altındaki indir resminin altındaki linklere tıklayarak işinizi görün.


NOT: REPACK SURUM OLDUGU ICIN CRACK GEREKMEYEBILIR. AMA HATA ALIRSANIZ YUKARIDA VERDIGIM CRACK'I INDIRIN.



























































TAG