Outlast 2 indir - TORRENT - FULL PC - CODEX

Outlast II

|: Outlast.II.Trrnt.IC.rar ( Outlast 2 indir  )
|: CODEX
|: 24 Gb
|:Yok
|:Ripped
|: OYUN SORUNSUZDUR



KARDEŞ KOKTUM AQ NABIYON ?


Selam arkadaşlar, ilk oyunuyla altımıza sıçırtan serinin ikinci oyunu Outlast 2 çıktı. Ben ilk oyunu oynayamamıştım. İndirdim ama açıp oynamaya yemedi. Oynamaya çalışan arkadaşlarım da ekrana gözlerinin kenarıyla baka baka anca oynayabildiler. Sizde Outlast 2'yi oynayacak taşak varsa buyurun. Hatta indirmeden önce bir fikir edinin diye 10 dakikalık oyun oynanış videosunu alta bıraktım.

Crack dosyası iso'nun içinde mevcuttur. Oyunu indirdikten sonra crack yapmayı unutmayın.


OUTLAST 2 SİSTEM GEREKSİNİMLERİ


MINIMUM SİSTEM GEREKSİNİMLERİ:
İşletim Sistemi: Windows Vista / 7 / 8 / 10, 64-bits
İşlemci: Intel Core i3-530
RAM: 4 GB RAM
Ekran Kartı: 1GB VRAM, NVIDIA Geforce GTX 260 / ATI Radeon HD 4870
DirectX: Version 10
Depolama Alanı: 30 GB available space
Ses Kartı: DirectX Compatible
Ek Olarak:  Bu sistem ile 720p @ 30 fps oynayabilirsiniz.

ÖNERİLEN SİSTEM GEREKSİNİMLERİ:
İşletim Sistemi:Windows Vista / 7 / 8 / 10, 64-bits
İşlemci: Intel Core i5
RAM: 8 GB RAM
Ekran Kartı:1.5GB VRAM, NVIDIA Geforce GTX 660 / ATI Radeon HD 7850
DirectX: Version 11
Depolama Alanı:30 GB available space
Ses Kartı: DirectX Compatible
Ek Olarak:  Bu sistem ile 1080p @ 60 fps oynayabilirsiniz.





























































TAG