Mass Effect Andromeda Crack Fix indir - Update v1.005

Mass Effect Andromeda Crack Fix



|: Andromeda.CrackFix.IC.rar ( Mass Effect Andromeda Crack Fix indir )
|: CPY
|: 55 Mb
|:Yok
|:Ripped
|: Sorunsuz Update v1.005 Fix dosyasidir.



Mass Effect:Andromeda oyununun trailerini izledim ve hoşuma gitmedi değil. Güzel bir savaş kostümü,yüksek teknoloji silahlar,acayip yaratıklar ve modern lazer görünümlü oyun arayüzü. 2017'de çıkan oyunların çoğu bu tema etrafında çıkıyor.Hoşumuza gitmese de Oyun indir furyasında biz otu boku paylaşmalıyız. Çünkü oynayacak kişi biz değiliz.Ben de sizin için aşırı teknolojik olan bu oyunu paylaşıyorum. En son Mass Effect 3'ün kapağı çok şekil durduğu için oyunu torrentle indirmiştim. Sonra oynamayı beceremeyip silmiştim :D




















































TAG